COMPANIES I WORK(ED) FOR
FEEDBACK
FROM COLLEAGUES I WORKED WITH
Nele is iemand die weet wat nodig is, mensen kan enthusiasmeren en samen met haar team de dingen in beweging kan zetten. Op haar kan je steeds vertrouwen om het juiste te doen. Haar inzichten in en ervaring met customer experience zijn voor veel organisaties goud waard.
Nele reported to David Ducheyne when he was Chief People Officer at Securex
Nele draagt klantgerichtheid hoog in het vaandel. Haar motto is moeilijk kan ook. Zij laat zich niet afschrikken. Zij weet met de juiste argumenten mensen te overtuigen van het belang van klantgerichtheid. Zij weet theorie om te zetten in praktijk.
Nele reported to Nicole when she was Marketing Manager @ EDF Luminus
Zoek je een manager die voldoende oog heeft voor de medewerker, de klant en de team/bedrijfsresultaten dan ben je bij Nele op het goede adres. Ze heeft tijdens periodes waarin verandering toch wel een constante factor was zich volledig gesmeten op het structureel op orde krijgen van de teamwerking, resultaten, de motivatie en betrokkenheid van alle teammembers en tegelijkertijd heeft ze een geweldige mindshift kunnen realiseren bij alle betrokken met betrekking tot klantgerichtheid. Ze is een doener en smijt zich vol passie en energie op haar opdracht. Geen enkele opdracht is voor haar compleet als de drie pilaren niet in evenwicht zijn. Een geweldige aanwinst voor mijn team! Ik neem ze zo weer in dienst! Dank voor alle effort Nele en om elke dag het beste van jezelf te geven. Complimenten!
Nele for Naziha El Handoussi @ Essent
Nele is een customer experience architect die planmatig en structureel een visie op klanten kan koppelen aan een duurzame lange termijn klantenstrategie
Ze weet deze strategie om te zetten in logisch opgebouwde actieplannen waarbij ze alle hulpbronnen in het bedrijf zal gebruiken om deze acties te doen slagen.
Nele overtuigt op een vlotte manier haar voorstanders en opponenten van de klantgedreven richting die een bedrijf moet inslaan om de bestaanszekerheid
ervan te verzekeren
Jan & Patrick reported to Nele when she was Director Customer Connection @ Securex
In 2014 I met Nele when we were both members of PVKO (customer centric entrepreneurship). She impressed me with her ambition, knowledge and experience in the field of customer centricity and hence I invited her for a guest lecture in the post graduate course 'Customer strategist' at the AOG, a center for executive education, affiliated to the university of Groningen. Her contribution was evaluated by the participants as the most valuable one. Luckily for us she was able to share her knowledge and experience later on in a couple of editions of our course more.
Ton Timmermans, Lecturer at AOG Business School