Customer Matters consultancy training interim management

COMPANIES I WORK(ED) FOR

CM Limburg
Securex Groep
EDF Luminus
AOG business school

BUSINESS PARTNERS I WORKED WITH

Nele is iemand die weet wat nodig is, mensen kan enthusiasmeren en samen met haar team de dingen in beweging kan zetten. Op haar kan je steeds vertrouwen om het juiste te doen. Haar inzichten in en ervaring met customer experience zijn voor veel organisaties goud waard.

Nele reported to David when he was Chief People Officer at Securex

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon
David Ducheyne
OTOLITH
David Ducheyne
OTOLITH

Nele is een customer experience architect die planmatig en structureel een visie op klanten kan koppelen aan een duurzame lange termijn klantenstrategie

Ze weet deze strategie om te zetten in logisch opgebouwde actieplannen waarbij ze alle hulpbronnen in het bedrijf zal gebruiken om deze acties te doen slagen.

Nele overtuigt op een vlotte manier haar voorstanders en opponenten  van de klantgedreven richting die een bedrijf moet inslaan om de bestaanszekerheid

ervan te verzekeren

Jan & Patrick reported to Nele when she was Director Customer Connection at Securex

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon
Patrick & Jan
SECUREX
Patrick De Bruyn & Jan De Troyer
SECUREX
Nicole Stassen
EDF 
Luminus

Nele draagt klantgerichtheid hoog in het vaandel. Haar motto is moeilijk kan ook. Zij laat zich niet afschrikken. Zij weet met de juiste argumenten mensen te overtuigen van het belang van klantgerichtheid. Zij weet theorie om te zetten in praktijk.

Nele reported to Nicole as Marketing Manager EDF Luminus

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon
Nicole Stassen
EDF 
Luminus
Ton Timmermans
AOG Lecturer

In 2014 I met Nele when we were both members of PVKO (customer centric entrepreneurship). She impressed me with her ambition, knowledge and experience in the field of customer centricity and hence I invited her for a guest lecture in the post graduate course 'Customer strategist' at the AOG, a center for executive education, affiliated to the university of Groningen. Her contribution was evaluated by the participants as the most valuable one. Luckily for us she was able to share her knowledge and experience later on in a couple of editions of our course more.

Ton Timmermans
AOG Lecturer
Ton Timmermans
AOG Lecturer